خنده

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
داروی فیناستراید برای ریزش مو+ عوارض و مزایا

فیناستراید (با نام‌های تجاری پروسکار، پروپشیا) فرم کلی داروی ریزش موی «پروپشیا» است.‌ فیناستراید و پروپشیا به یک اندازه در پیشگیری از ریزش موها و کمک به رشد مجدد آن‌ها تأثیر دارند. 

افرادی که دچار ریزش مو شده اند، سعی بر این دارند که راه حل قطعی و نهایی را جهت درمان پیدا کنند  یکی از راه حل های رایج درمان ریزش مو برای آقاین مصرف فیناستراید می باشد که از جانب اکثر پزشکان توصیه خواهد شد.

برچسب‌ها :
چطور ثروتمند شویم؟

پولدار شدن یکی از دغدغه‌های مهم آدم‌های این روزگار است و اغلب هم خواسته هایشان بیش از مقدار پولی است که در دسترس دارند، اما حتما شنیده اید که می‌گویند پول خوشبختی نمی‌آورد و هستند آدم‌هایی که با داشتن ثروت فراوان باز هم غمگین و ناراحت هستند.

برچسب‌ها :
علی لُهراسِبی

نام اصلی : علی لُهراسِبی

تولد : ۲۰ فروردین

ملیت : ایرانی

سبک‌ها : پاپ

 

زندگی‌نامه

در۲۰ فروردین متولد شد. او نخستین فرزند خانوادهٔ شش‌نفره‌شان بود. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار بوده‌است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است. وی هم‌چنین یکی از مدیران پروژهٔ یکی از شرکت‌های نامدار تبلیغاتی است.

علی لهراسبی

برچسب‌ها :
دلنوشته تولدم مبارک

مجموعه ای از دلنوشته تولدم مبارک ، متن کوتاه تولدم مبارک ، متن تولدم مبارک جدید ، متن برای تولد خودم در اینستاگرام ،کپشن تولد خودم ، کپشن تولدم مبارک برای اینستا ، متن تولدم مبارک نیست ، متن تولدم مبارک طولانی را در ادامه می خوانید.

برچسب‌ها :